02-08 Going Home :(

2 augustus 2013 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Packed @bali ready to goVrijdag 2 augustus
Altijd weer spannend tassen inpakken maar gelukkig is dit de laatste keer en een kwestie van de kamer leegtrekken. Wonder boven wonder gaat het zonder problemen. Straks nog even nadenken hoe we dat gaan doen in Kuala Lumpur met onze flessen. Het aantal inmiddels gereduceerd tot 10. Gisteravond op ons balkon heerlijke fles bubbels en de vakantie een beetje geëvalueerd.  Kuala Lumpur heeft net als Indonesië een invoer limiet van 1 liter per persoon. Maar misschien lukt het ons om van de LCC terminal naar de internationale terminal voor de duurdere luchtvaartmaatschappijen te gaan zonder met onze tassen door de douane te gaan. Ook gaan we daar nog proberen wat VAT terug te vorderen, zal vast heel makkelijk gaan. We gaan het zien. Ik adviseer Auke om wat Maleise ringit bij de hand te houden...
Tja en daar zitten w dan, tassen al ingepakt en nog 2 uurtjes over voor aan het zwembad. Jongens spelen laatste potje water-volley.
Om 15:00 uur beginnen we aan de terug reis. (10:00 uur NL ) om morgen middag 3 aug hopelijk rond uur of 13:00 weer thuis te zijn. Om 17:00uur vliegen we naar Kuala Lumpur en om een uur of 12:00 vanavond door naar Frankfurt waar we om een uur of 09:00 zullen landen. Zal pittig reisje worden maar    als ik me bedenk wat we allemaal gedaan hebben dan hoort dit er gewoon bij.
Wij willen jullie allemaal ook even bedanken voor de vele leuke reactie en alle tijd
en moeite die jullie hebben genomen om onze verhalen te lezen. We vonden het alle vier erg leuk om dit blog bij te houden en soms was het bijna vechten om wat te mogen schrijven. Als we weer thuis zijn hebben we een super verslag om een boek van te maken en dat gaan we natuurlijk zeker doen. Samen met de 1200 foto's die jullie nog niet hebben gezien. :-)
Nogmaals bedankt en tot ziens in Vlissingen. Met lieve groet, Auke, Viv, Jethro & Junior

1. Tante ineke en oom kees:
    een fijne thuiskomst in het tropisch Nederland Groetjes
  2. Karin:
    2 augustus 2013
    Hele goede reis en wij zitten hier al met 1 hele blije meid, ze kan niet wachten bijna
  3. Gerrie:
    Goede reis terug.;-)
  4. Angelique Schuit:
    3 augustus 2013
    Een hele goede reis terug naar NL!
    Wat hebben jullie een fantastische reis gemaakt! Was heel leuk om iedere dag
    jullie belevenissen te volgen!
  5. Miranda:
    3 augustus 2013
    Een hele goede reis en fijne thuiskomst na deze geweldige reis!
  6. Mam zeegers:
    3 augustus 2013
    Fijn tehoren dat jullie er weer zijn, na een reis om nooit te vergeten.
  7. Trui verbunt:
    5 augustus 2013
    welkom weer in vlissingen het waren lele mooie reisverslagen heb er van genoten en ben blij Viv dat je er van heb kunnen genieten met je mannen