11-07 Beechworth

11 juli 2013 - Beechworth, Australië

imageGeen douche en geen ontbijt, maar een lekkere koude washand in onze nek en op ons haar. Zo snel zijn we nog nooit weggeweest, maar met douche zou toch lekkerder zijn. Vandaag gaan we naar Beechworth, en gaan van New South Wales over in Victoria, een klein plaatsje ongeveer een uur rijden ten zuiden van Albury wat een historisch goudzoekers plaatsje is en voor een groot deel intact is gebleven. We ontbijten bij de lokale bakery waar we lekker een tosti met ei met bacon naar binnen kieperen. We keutelen wat rond en kopen wat souvenirs voor sommige bekenden. Het Ter Rede gehalte is hier erg hoog en we gaan snel verder. Viv is bang dat we weer te laat bij de camping aankomen. De lokale imker had ons nog gewezen op wat wijn en kaas makers in de buurt die gek zijn op toeristen als wij.  Na een half uurtje komen we aan in Milawe waar we wat kaas, wijn en nog iets kopen. Zo de zak met geld is weer leeg. Ook dit is een mooie streek die een beetje aan doet als Zuid Afrika qua landschap, boerderijen en huizen. De mensen vind ik iets minder vriendelijk, maar dat kan ook aan mij liggen. Dit waren de activiteiten voor vandaag, we gaan verder naar Ballarat, net ten westen van Melbourne. We hebben besloten om de steden een beetje links te laten liggen, ze gaan zoveel op elkaar lijken en blijven vaak maar kort in onze herinnering hangen. In Ballarat,  na 4 uur rijden, hebben we een heerlijke camping en eindelijk een warme douche. Je ziet maar hoe verwend we zijn en al na een dag de douche missen. Samen met Jethro doe ik de afwas van de vorige dag en met Junior van deze dag. Tussen door kook ik nog even een maaltje en strijk ik de was, ja dames Viv heeft nog niks hoeven te doen deze vakantie. Is straks over als we in BBQ gebied komen. Doei.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angelique Schuit:
    11 juli 2013
    Wat een leuk verslag weer!
    Ontzettend leuk om jullie belevenissen
    te volgen! Enne Viv laat je maar lekker verwennen door je mannen hoor!
  2. Marjolein:
    11 juli 2013
    Heel leuk om jullie te volgen. Zo zijn we up to date. Heerlijk voor je Viv, geniet ervan. Tot het volgende verhaal!
  3. Ten b:
    11 juli 2013
    Auke, vindt ik graag met een d! Toch wel een verschil met de verslagen van Viv!
    Jethro, de Media Markt is overvallen, de dozen met Apple spullen lagen op het parkeerterrein! Gelukkig ben jij al voorzien!
    Liefs Opa en Oma.